Școala Doctorală

Comunicare, Relații Publice și Publicitate

- NOUTĂȚI -

Rezultate alegeri membri conducători de doctorat în Consiliul Școlii Doctorale Comunicare, Relații Publice și Publicitate

În urma alegerilor desfasurate in data de 13.10.2022  au fost sunt declarați aleși în Consiliul Școlii Doctorale Comunicare, Relații Publice și Publicitate pentru mandatul 2022-2027 următorii conducători de doctorat: 

  • prof. univ. dr. Sandu Frunză 
  • prof. univ. dr. Vincze Hanna-Orsolya 
  • membru extern- prof. univ. dr. Ludwig Hilmer 

Comisia de alegeri SDCRPP

Afisat azi, 17.10.2022

——————————————————–

Alegeri 2022 Școala Doctorala Comunicare, Relații Publice și Publicitate

Următoarele persoane și-au depus candidatura pentru alegerile din cadrul Școlii Doctorale Comunicare, Relații Publice și Publicitate

– pentru funcția de director al SD – dna prof. univ. dr. Delia-Cristina Bălaș

– pentru poziția de membru în Consiliul SD – dna prof. univ. dr. Vincze Hanna-Orsolya, dl prof. univ. dr. Sandu Frunză și studentul-doctorand Lăcătuș Denisa-Adina

– invitat ca membru în Consiliul SD – dl prof. univ. dr. Hilmer Ludwig de la Univ. Mittweida Germania- specialist extern 

Afisat azi, 6.10.2022

Calendarul admiterii la programul postdoctoral de cercetare avansată în cadrul Școlii doctorale Comunicare, Relații Publice și Publicitate

Calendarul admiterii la programul postdoctoral de cercetare avansată în cadrul Școlii doctorale Comunicare, Relații Publice și Publicitate

  • ·Depunere dosare: până în data de 25 iulie 2022, ora 14.00, secretariat scoala doctorala CRPP
  • ·Procesul de selecție (evaluare dosare, interviu): 26 iulie 2022, ora 10.00, sala de consiliu
  • ·Anunțarea rezultatelor: 26 iulie 2022, ora 14.00, prin afișare pe site-ul facultății și la avizier.
  • ·Depunere contestații: 27 iulie 2022, 9:00-12.00, secretariat scoala doctorala CRPP
  • ·Rezolvarea contestațiilor și afișarea rezultatelor finale: 27 iulie 2022, ora 15.00

Dosarul de admitere va cuprinde următoarele:

  1. Fişa de înscriere (formular tip);
  2. Cartea de identitate (copie xerox);
  3. Diploma de licență (copie xerox);
  4. Diploma de master sau echivalentă a acesteia (copie xerox);
  5. Diplomă de doctor – copie xerox certificată conform cu originalul;
  6. Curriculum vitae (Europass) cu anexă Lista de publicații și alte activități relevante pentru activitatea științifică a candidatului: participarea la manifestări științifice, coordonarea sau participarea la implementări de proiecte, premii obținute.
  7. Planul individual de cercetare avansată (formular tip).
  8. Acord mentor

Programul postdoctoral de cercetare avansată în cadrul Școlii Doctorale Comunicare, Relații Publice și Publicitate se organizează în contextul derulării în cadrul Universității Babeș-Bolyai a proiectului POCU/993/6/13/153310 „Dezvoltarea competențelor de cercetare avansată şi aplicată în logica STEAM + Health”. Programul postdoctoral se desfășoară fără finanțare din fondurile Școlii Doctorale Comunicare, Relații Publice și Publicitate.

Pentru detalii a se consulta Regulamentul privind organizarea și desfășurarea programelor postdoctorale de cercetare avansată în cadrul Universităţii Babeș-Bolyai (https://senat.ubbcluj.ro/wp-content/uploads/2019/06/Regulament-programe-postdoctorale_modificate-Senat.pdf) din Cluj-Napoca precum și Hotărârea Senatului UBB 10220/10.06.2019 privind aprobarea acestui regulament (https://senat.ubbcluj.ro/wp-content/uploads/2019/06/Hotarare-10220_Regulament-programe-postdoctorale.pdf).

Admitere la doctorat (pentru anul universitar 2022/2023):

  • 5 – 9 septembrie 2022: înscrierea candidaților la concursul de admitere la școlile doctorale de care aparțin
  • 12 – 15 septembrie 2022: desfășurarea probelor din cadrul concursului de admitere.*
  • 16 – 20 septembrie 2022: confirmarea ocupării locurilor
  • 3 octombrie 2022: înmatricularea candidaților admiși

International Graduate Conference in Communication

June 9th-10th, 2022

Faculty of Political, Administrative and Communication Sciences

 Babeș-Bolyai University Cluj-Napoca, Romania

in collaboration with PhD schools in Communication studies from

University of Bucharest, National University of Political Studies and Public Administration, Al. Ioan Cuza University of Iași, and West University of Timișoara

The International Graduate Conference in Communication hosted by FSPAC – UBB (Faculty of Political, Administrative and Communication Sciences, Babeș-Bolyai University) in Cluj-Napoca invites Ph.D. students to share their research, including work in progress and parts of their theses. The conference is organized with the support of the Romanian Ph.D. Schools from the communication science field: University of Bucharest, National University of Political Studies and Public Administration Bucharest, Alexandru Ioan Cuza University Iași, West University of Timișoara, and Babeș-Bolyai University, Cluj-Napoca. The conference, which will be held in a hybrid format (if the pandemic situation allows a large part will be organized in person and in addition some presentations on Zoom) will provide a venue for discussing and reflecting upon the research efforts that graduate students in social sciences are currently engaged in.

A primary goal of this conference is to provide a stimulating and supportive interdisciplinary environment for discussing current research and planning future projects. The secondary goal is to encourage sharing and to examine ideas among young researchers, as well as to discuss methodologies, research topics, questions, and applications, with a consistent emphasis on their potential and limitations as inquiry tools for improving one’s scientific work.

The conference will facilitate networking between doctoral students by offering the opportunity to exchange and expand ideas about academic work with their peers, and with experienced researchers.

Topics

Papers prepared for this conference should preferably try to address current issues in areas such as media communication; intergenerational communication; organizational communication and collaboration; social media; visual communication; health communication; communication and aging; (digital, native, and influencer) advertising; public relations, applied communication, digital media, data journalism and digital transformation in journalism.

The conference also welcomes contributions from other areas of research in communication, media studies, sociology, political and administrative sciences, and management.

In addition to the panels, workshop(s) on relevant topics for the development of the Ph.D. research will be delivered by international senior scholars.

 

Abstracts

The abstracts in English (max. 300 words followed by 3-5 keywords) should be submitted by April the 15th 2022 via email to phdconference@fspac.ro and will undergo a peer-review process.

Selected authors will receive confirmation via e-mail by May 13th, 2022, and should confirm participation by May 20th, 2022 also via email. The presentations should be 10-12 minutes long, with discussions taking place at the end of each panel.

Accepted presented papers will be published in the conference volume.

Fees & participation certificates

Participation in the conference is free. Participation certificates (.pdf files) will be sent via e-mail.

Important dates:

April 15th,2022 – abstract submission;

May 13th, 2022 – notification of authors and final schedule release;

May 20th, 2022 – participation confirmation;

June 3rd, 2022-final – schedule release;

June 9th-10th 2022 – conference and workshops.

 

Conference committee:

Prof. Delia Cristina Balaban, Ph.D., Babeș-Bolyai University

Prof. Camelia Beciu, Ph.D., University of Bucharest

Prof. Nicoleta Corbu, Ph.D., National University of Political Studies and Public Administration

Assoc. Prof. Ilie Fârte, Ph.D., Al. Ioan Cuza University of Iași

Assoc. Prof. Cristina Nistor, Ph.D., Babeș-Bolyai University

Assoc. Prof. Ileana Rotaru, Ph.D., West University of Timișoara

Contact

Please address any questions to Delia Cristina Balaban.

E-mail: phdconference@fspac.ro.

Workshop dr. Brigitte Naderer

In perioada 8-9 iulie 2019 in cadrul Scoalii Doctorale Comunicare Relatii Publice si Publicitate a avut loc workshopul Experimentul in stiintele comunicarii  sub indrumarea doamnei dr. Brigitte Naderer de la Universitatea din Viena. Experimentul este o metode de cercetare utilizată des în cercetarea efectelor media și în publicitate. Realizat intr-o maniera practica workshopul a evidentiat toate etapele realizarii unui experiment de la designul de cercetare, la alegerea stimulilor, realizarea propriu-zisă și mai apoi la analiza datelor (de la simple teste t, la ANOVA la analize de moderare si mediere).

Workshop conf. dr. Claudia Riesmeyer

Scoala Doctorala Comunicare, Relatii Publice si Publicitate a organizat in data de 21 iunie un workshop despre cercetarea calitativa in stiintele comunicarii, avand ca invitat pe doamna conf.dr. Claudia Riesmeyer de la  Universitatea Ludwig Maximilian din München, Germania.

CONFERINȚA DOCTORANZILOR FSPAC

În perioada 11-15 mai 2019 va avea loc conferinta doctoranzilor FSPAC. Școala noastră doctorală Comunicare, Relații Publice și Publicitate va organiza o secțiune în cadrul acestui eveniment. Cel mai probabil lucrările noastre o să fie prezentate miercuri 15 mai 2019 în sala T1 sau T2 din sediul FSPAC de pe str. Minerilor nr. 85.

Invităm doctoranzii din domeniul stiintele comunicarii să participați cu o prezentare care poate să cuprindă aspecte teoretice și/ sau aspecte empirice ale cercetării Dvs. Nu contează în ce stadiul sunteți cu lucrarea de doctorat, un feedback este întotdeauna binevenit. Spectrul tematic al conferintei este unul generos: comunicare interpersonală, social media, pr, publicitate, etc. In cadrul conferinței vom organiza panneluri în limba engleza și română.

Vă rog să trimiteti titlul prezentării Dvs. insotit de un abstract in limba engleza de max 500 de cuvinte prin email până la data de 10 aprilie 2019 către doamna Tabita Cadar la adreasa cadar@fspac.ro
Nu se percepe taxă de participare la acest evenient științific.
In data de 5 mai vom anunta programul evenimentului.

Lucrările finale destinate publicării trebuiesc trimise până în 30 mai 2019. Ele o să fie supuse unui proces de review, urmând să fie publicate în Journal of Media Research sau într-un volum colectiv.